صَیِّب

اسلایدر

آخرین نظراتِ خوانندگان

کتبِ معرفی شده بر مبنای موضوعاتِ قرآن و عترت - تعلیم و تربیت می‎باشد.

:::

آیین زندگی از دیدگاه قرآن و عترت (رمز موفقیت از دیدگاه قرآن و عترت)

 

  پدیدآورندگان : نویسنده: محمود شریعت‌زاده‌خراسانی
  موضوع : راه و رسم زندگی - جنبه‌های قرآنی
  ناشر : خادم‌الرضا (ع)
  محل نشر : قم
  قطع : وزیری
  نوع کتاب : تالیف
  زبان اصلی : فارسی
  قیمت : 40000
  نوع جلد : شومیز
  قطع : وزیری
  تیراژ : 5000
  تعداد صفحات : 328

توضیحی مختصر:

در این کتاب در 18 فصل گزیده‏ای از معارف و سخنان اهل‏بیت با هدف ارائه برنامه زندگی و اخلاق فردی و اجتماعی یک مسلمان تهیه شده و به اختصار وظایف و مسئولیت‏های مسلمانان را توضیح و تشریح می‏کند. در این مباحث آموزه‏های اسلامی و قرآنی درخصوص این موضوعات آمده است: ازدواج، آمیزش، بارداری و تربیت کودک، نظافت و پوشش، خوردن و آشامیدن، معاشرت اجتماعی، تجارت و کشاورزی، تعلیم و تعلم، دوستیابی، قضاوت، فقر و غنی، عبادت، عیادت از مریض و شفاعت.

::::


انسانِ 250 ساله

[بیاناتِ مقام معظم رهبری درباره‎ی زندگی سیاسی- مبارزاتی اءمه معصومین(ع) ]

.

عنوان «انسان 250 ساله» عیناً برگرفته از کلام مقام معظم رهبری است و بیانگر نوع نگاه ایشان به زندگی سیاسی‌ـ‌ مبارزاتی ائمه علیهم‌السلام است.در مقدمه کتاب توضیح مفصلی برای درک کامل‌تر نسبت به معنا و مفهوم مترقّیِ انسان 250 ساله آورده شده است.
این کتاب شامل 17 فصل است و روال نوشتاری آن زندگی ائمه از دوران پیامبر اعظم تا دوره امام جواد، امام هادی و امام عسکری آورده شده است؛ که بیانات مقام معظم رهبری درباره این سه امام بزرگوار در یک فصل ارائه شده است. در اولین فصل نگاهی گذرا بر زندگی سیاسی پیامبر اسلام شده؛ که توجه به وقایع این دوران به‌عنوانِ آینه‌ای تمام‌نما از کل زندگی ائمه و میزان و ملاکی برای شناخت حرکت جریان اصیل اسلام طی 250 سال، در ابتدا ضروری می‌نماید.
سه فصل از این کتاب، تبیین‌کننده شرایط اجتماعی و سیاسی جامعه اسلامی به‌ویژه پس از حادثه عاشورا تا دوره امامت امام صادق است. اطلاع از این شرایط، به درک بهتر حرکت انسان 250 ساله در این برهه زمانی کمک می کند.
به‌طور کلی مطالب این کتاب برگرفته از سخنرانی‌ها و متون دست‌نویس مقام معظم رهبری است، در بخش هایی از متن کتاب به‌طور مستقیم از قلم معظم‌‎له استفاده شده است و در سایر بخش‌ها از بیانات شفاهی ایشان بهره برده شده است.

::

گردآوری و تنظیم: مرکز صحبا

موضوع: عقیدتی - سیاسی

نوع کتاب: بیانات

زبان اصلی: فارسی

قیمت باجلد معمولی: 56000 ریال

قیمت با جلد سخت: 80000 ریال

چاپ سیزدهم: مرداد 1391

دانلود PDF  این کتاب

::::